Neden Lifan?

Neden Lifan?

Yönetim Sorumluluğu:Lifan Yönetimi, müşteri isteklerinin karşılanmasının önemini şirket içinde duyurmak, kalite politikasını yayınlamak, kalite hedefleri belirlemek, yönetimin gözden geçirmesi toplantılarını yapmak ve kalite yönetim sisteminin yaşatılabilmesi için gerekli kaynakları sağlamak amacı ile kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirme yönündeki kararlılığını sergilemektedir. İşletmemizde, bölümler bazında; Ölçülebilir, kalite politikası ve Lifan Genel Hedefleri ile tutarlı kalite hedefleri oluşturulmuş olup, bu hedefler doğrultusunda hızla yol alınmaktadır.
Müşteri Odaklılık: Lifan Yönetimi müşteri isteklerinin ve şartlarının yerine getirilmesini ve müşteri memnuniyetini Kalite Yönetim Sistemi’nin en temel ilkesi olarak benimsemiş ve bunu hazırlamış olduğu Kalite Politikası ile tüm çalışanlarına duyurmuştur.
Lifan Yönetimi ve çalışanları müşterilerinin gelecekte ortaya çıkabilecek ihtiyaçlarını, taleplerini öngörmeyi ve çalışmaları bu doğrultuda yürütmeyi, müşteri tatmininin en önemli unsuru olarak görür. Kalite sistemimizin temeli Müşteri Memnuniyeti’dir.
Hedefimiz, her zaman müşterilerimizin beklentilerini yerine getirerek onları memnun etmektir. “İşyerindeki varlığımızın sebebi müşterilerimizdir”
      Kaynakların Sağlanması: İşletme stratejilerinin ve kalite yönetim sistemi hedeflerinin gerçekleştirilmesi amacıyla; Kalite yönetim sistemini uygulamak, sürdürmek ve etkinliğini sürekli iyileştirmek, müşterilerin ve diğer ilgili tarafların (yan sanayiler, çalışanlar vb.) tatmininin gerçekleştirilmesi ve artırılması için kaynaklar belirlenir ve sağlanır.
      Satış Sonrası Hizmet: “Servis yoksa satışta yoktur” ilkesiyle hareket eden Lifan Türkiye genelinde yetkili bir çok Lifan Servisi ile müşterilerine hizmet vermektedir. Ürün/üretim kalitemiz kadar, satış sonrası hizmetlerimizde de yani servislerimizde de aynı kaliteyi şart koşan Lifan kalite anlayışı, Lifan faaliyetler zincirinin her aşamasında kendisini göstermektedir.